» » Sexy just pardon my mannners
Play
  • 30.12.2018
  • 350
  • 8

Sexy just pardon my mannners

Mais acessados. And if you ain't.. Oh,ohh,ohh Now look shawty, look shawty. Sexy Ladies Ray J feat. Aplicativos e plugins.

Yung Berg - Sexy Can I Lyrics

Sexy just pardon my mannners
Sexy just pardon my mannners
Sexy just pardon my mannners
Sexy just pardon my mannners

Sexy Can I - J Ray - glutengrainfree.com

I make it rain in the club like Oh,ohh,ohh I don't know what your man is like but baby all I want to know is Sexy can I Sexy can I, just pardon my manners. Girl how you shake it, got a nigga like ohhhh It's a kodak moment, let me go and get my camera. Know you like it like that. Let me get my camera, so we can take a photo. Mobile Android iPhone Windows Phone.

Sexy Can I

You can bring a friend, or you can ride solo. Translated by Annyia A. Yung Berg: I ain't concerned with who ya boy's hittin, or who Ray's melon When I give it to her, I know that she ain't tellin' See I'm a go getta and she a go getta You already know, yeah Sexy can I Sexy can I send for you red-eye Fresh out the pool no towel Let it air dry And if you ain't fuckin' tonight Then you can watch that tour bus go by. That's right, so I let her kiss the prince so boyfriend, she ain't missed him since. Advisory - the following lyrics contain explicit language: Sexy can I Yeah, Yeahhh All we wanna know is
How you make that booty talk Baby damn, u is da shit Oh, ohh, ohh Now look shawty, look shawty. Girl how you shake it, got a nigga like ohhhh It's a kodak moment, let me go and get my camera All I wanna know is, sexy can I. Sexy can I, keep it on the low. Girl how you shake it, got a nigga like ohhhh It's a kodak moment, let me go and get my camera.

Say a few words:

Zubei | 08.01.2019
It is a pity, that now I can not express - I hurry up on job. But I will return - I will necessarily write that I think on this question.
Kiramar | 07.01.2019
Between us speaking, I would go another by.
Araran | 30.12.2018
I apologise, but, in my opinion, you commit an error. Let's discuss. Write to me in PM, we will communicate.
Goran | 03.01.2019
I think, that you are not right. I can prove it. Write to me in PM, we will communicate.
Malkree | 05.01.2019
This very valuable opinion
Samull | 01.01.2019
Certainly. It was and with me. We can communicate on this theme. Here or in PM.
Shakaran | 09.01.2019
I regret, but I can help nothing. I know, you will find the correct decision. Do not despair.
Malagami | 02.01.2019
I did not speak it.

Popular Video